Salma Hayek

Salma Hayek: What worries me the most is that most men are so weak. Because of that they act like they don’t care and like machos – because they are too fragile inside. They’re scared of confrontation and afraid of so many things. And because of this they build up their life so they have to deal with their feelings as little as possible. I find feminine men unbelievably sexy. But most men are completely incapable of getting in touch with their feminine side. What am I supposed to talk about with a man who doesn’t know what it’s like to be a woman?

~ بواسطة يزيد في يناير 2, 2011.

2 تعليقان to “Salma Hayek”

  1. Yes I do agree with her. They are sweet and more to know what woman’s feels and gestures…in my opinion I am sorry to say that, they are not reliable!!?
    I don’t want to be harsh of course at the end we are all human!!

  2. لا يوجد اي شئ قاسي او غير مناسب في اضافتك التي شعرت ان اهم ما بها هو العبارة الاخيره كلنا في النهاية بشر ، ان كان هذا المدخل منذ البداية بين الجنسين ستكون هناك مساحة اكبر للفهم والحوار كون ان الارضية مشتركه وهي البعد الانساني بكل مافيه من ضعف وخوف وقوة وتجاوز وصبر واقدام و .. الخ ، ولكن من منا يتمكن بالسمو بنفسه والوصول الى بعد انساني دائم يكون هو مفتاحه في التعامل مع كل ما حوله .. وان فعل هل يتمكن من تبديل القوالب والافراد بكل ما بهم من عقد و مركبات نقص و ضعف بشري .. ربما يتصور الرجل ان المراه تنتظر منه الكثير فيربكه هذا .. ربما نصائح سواه تضيعه عن الدرب السليم واتباعه اساليب متبعه في عالم الرجال ومتعارف عليها وهي في الاصل ابعد ما تكون عن الجاذبيه والتقارب والصدق .. كما تنغمس بعض النساء في شكليات المراه ويظهرن امور لا تشكل جزء من حقيقتهن التي ان تمكن من اظهارها ووصلن لها ولجوهرهن لكن اجمل بمراحل .. مشكلتنا الدائمة مع انفسنا لا مع الطرف الاخر .

اترك رد

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

شعار ووردبريس.كوم

أنت تعلق بإستخدام حساب WordPress.com. تسجيل خروج   /  تغيير )

Google photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Google. تسجيل خروج   /  تغيير )

صورة تويتر

أنت تعلق بإستخدام حساب Twitter. تسجيل خروج   /  تغيير )

Facebook photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Facebook. تسجيل خروج   /  تغيير )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d مدونون معجبون بهذه: